torsdag 23 februari 2012

Strömstad och zombies


Den 2 mars besöker jag Strömstad för att medverka i Winter Word Festival. Den huvudsakliga anledningen till detta är att jag illustrerat Johanna Jedenius roman Zombiegirl men jag kommer självklart även att representera Apart Förlag.
18.30 finns det en programpunkt som heter "Scenprofilen underhåller Jimmy Wallin", då ska jag tydligen hitta på något.

Jag får gott sällskap på festivalen i form av Kalle Lind, Thorsten Flinck , Knut Nærum, Martin Widmark, Georg Riedel mfl.
Så befinner ni er i trakterna runt Strömstad kan jag varmt rekommendera ett besök på festivalen.

Jag har dock bara möjlighet att medverka under fredagen, dagen därpå är det Sci-Fimässa i Malmö där jag och mina kollegor på Apart Förlag kommer att kränga The Walking Dead så att det står härliga till.

Inga kommentarer: